czwartek, 8 marca 2012

CANDY!!!

    Okazji jest wiele-wiosna,moje urodziny i to,ze moja kochana Marzenka jedzie na Swieta do Polski i zaoferowala sie wyslac paczuszke.Zatem wszem i wobec oglaszam WIOSENNE CANDY!Reguly gry wszystkim raczej dobrze znane ale dla przypomnienia ;) podaje co nalezy uczynic aby stac sie szczesliwym posiadaczem nagrody:

-dodac bloga do obserwowanych
-zostawic komentarz pod postem
-umiescic podlinkowany baner na swoim blogu
-osoby bez bloga zostawiaja adres @.
    Jednym slowem reklama :D

Przedmiotem losowania bedzie ta oto cukierniczka,pojemnik na herbate i mydlane cos,ktore mam nadzieje,ze wkrotce dorobie:)


Losowanie w pierwszy dzien wiosny czyli 21 marca.

39 komentarzy:

  1. Jeny jestem pierwsza?
    Już gonię umieścić info u siebie.
    Uściski Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  2. I MYDLANE CO NIECO:)))).....NO TO STOJĘ:))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ oczywiście że się piszę !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki słodki komplecik, że grzech nie stanąć w kolejce.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknosci :) Chetnie przystane w kolejce i 'poreklamuje' ;)
    Milego dzionka, A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuję się bardzo chętnie na takie cudeńka!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne cudeńka
    bardzo mi się podobają więc zapisuję się ochoczo
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również ustawiam się w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne candy
    obesrwuje od dawna
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne :) Obserwuję jako disincentive, tutaj bannerek: http://disincentive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło mi się zapisać szczególnie na mydlane COŚ :D
    Banerek będzie na ANINKOWIE :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też się dopisuję, najbardziej ze względu na to mydełkowe 'coś', bo jesteś w tym genialna:) Ah, i widoki jakie ładne u Ciebie... zazdrocha:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. ustawiam się grzecznie w kolejce i liczę na szczęście :) pozdrawiam Agneskowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za odwiedziny oraz za udział w Candy... ja ustawiam się w kolejce po pojemniki:) Pozdrawiam serdecznie... Karolina..www.niemazaco.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Pojemniczki i coś mydlanego, czyli cosie romantyczne... Czyli cosie, co się chce ;)
    Nieblogująca, za to mailingująca, zostawiam namiary: emaoleo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. no to się zapisuję na takie cukierasy :)
    mniam :):)

    OdpowiedzUsuń
  17. idealny prezent poimieninowy bym miała:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe słodkości. Staję więc w kolejce i liczę na szczęście. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się, uwielbiam herbatę zwłaszcza zieloną
    piękności

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się, obserwuję jako Katarzyna :)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się :)
    obserwuję jako OliwkaEwka
    banerek dodany, mail kochamsztuke@wp.pl
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny komplecik. Zapisuję się na twoją listę. Zajrzyj do mnie na kursy papierowej wikliny.
    www.anettaja.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny komplecik :).

    Mam nadzieję, że to mi się poszczęści w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi miło, że trafiłam do Ciebie w tak miłym czasie! Z chęcią staje w kolejce... :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne prezenty! Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    n.regina59@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Róże tu róże tam. Miałam ogród różany dziś pozostał jeden krzak...Sentyment pozostał- zapisuję się:).
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    salopka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Róże to mój ulubiony motyw,a ten zestaw jest śliczny i to mydlane coś bardzo kusi :) Chętnie się zapisuję :) Obserwatorem jestem już od pewnego czasu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Różyczki śliczności. Bardzo chętnie się zapisuję.
    Agamaslowska@interia.pl
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne cukierki, staję w kolejce:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oh, jakie candy!:)
    Cieszę się ogromnie, że tu trafiłam:)
    Pojemnik na herbatę i cukier śliczny! Bardzo w moim stylu, dlatego chętnie w przypływie szczęścia je przygarnę pod mój dach:)
    Pozdrawiam i zaraz wklejam link na bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Różane śliczności, ustawiam się:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dopiero dotarło do mnie, że się nie zapisałam :).....no fujara jakaś ze mnie.
    Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale fajny komplecik! Chętnie dostawiam się do kolejki ;o) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Sliczne! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Rzutem na taśmę się dopisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudny komplecik! Ja prawie w ostatniej chwili się zapisuję! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Ewa (ewavewa@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie śliczności! mam nadzieję jeszcze się załapać na losowanie! pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń